УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА. 5 клас

УВАГА!!!
ВЧИТИ ВІРШІ НАПАМ'ЯТЬ І НАДСИЛАТИ ВІДЕО ДЕКЛАМУВАННЯ
УРОК 1. ТАРАС ШЕВЧЕНКО. УКРАЇНА ЗА ЧАСІВ ПОЕТА. СТЕПАН ВАСИЛЬЧЕНКО "У БУР'ЯНАХ"
УРОК 2. ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ.МАРИНА ПАВЛЕНКО "МИКОЛЧИНІ ІСТОРІЇ"
ЗАВДАННЯ:

або
2. Виконати тест:
УРОК 3. КАРТИНИ ДОВКОЛИШНЬОГО СВІТУ, ПРИРОДИ В ПОЕЗІЯХ Т. ШЕВЧЕНКА. "ЗА СОНЦЕМ ХМАРОНЬКА ПЛИВЕ", "САДОК ВИШНЕВИЙ КОЛО ХАТИ"
Завдання:
1. Прочитати вірші.
2.Записати короткий аналіз віршів за посиланнями:
2. Вивчити вірші (після карантину перевірятиму).
3. Виконати тест попереднього уроку ("Миколчині історії").
УРОК 4. ПАВЛО ТИЧИНА. "НЕ БУВАВ ТИ У НАШИХ КРАЯХ!"
ЗАВДАННЯ:
1. Прочитати вірш.

УРОК 5. "ГАЇ ШУМЛЯТЬ...", "БЛАКИТЬ МОЮ ДУШУ ОБВІЯЛА..."

Завдання:
1.Прочитати вірші 
3. Вивчити будь-який з трьох віршів П. Тичини.

УРОК 6. ЄВГЕН ГУЦАЛО. ОПОВІДАННЯ "ЛОСЬ"
Завдання:
1. Прочитати оповідання "Лось"
2. Записати аналіз і характеристику героїв за посиланням Повний аналіз оповідання "Лось"
УРОК 7. КОНТРОЛЬНА РОБОТА. ТАРАС ШЕВЧЕНКО, ПАВЛО ТИЧИНА, ЄВГЕН ГУЦАЛО
УРОК 8. МАКСИМ РИЛЬСЬКИЙ. ОСНОВНІ ВІДОМОСТІ ПРО ПОЕТА. "ДОЩ"
ЗАВДАННЯ:
1. Прочитати матеріал до теми у підручнику.
2. Вивчити вірш.
УРОК 9. ЄДНІСТЬ ЛЮДИНИ І ПРИРОДИ, ЗВ'ЯЗОК МІЖ СТАНОМ ЛЮДСЬКОЇ ДУШІ ТА ДОВКІЛЛЯМ. "ОСІНЬ - МАЛЯР ІЗ ПАЛІТРОЮ ПИШНОЮ..."
ЗАВДАННЯ
1. Записати коротко аналіз за посилання osin-malyar-iz-palitroyu-pishnoyu-analiz/
2. Виконати тест у зошиті:
УРОК 10. ХУДОЖНІЙ ЕТЮД ПРО ПРИРОДУ
1. Записати у зошит теоретичні поняття і вивчити:
Опис  детальне відтворення предмета та його частин.
Пейзаж  опис природи, природних явищ, краєвидів у художньому творі за допомогою різних засобів: епітетів, порівнянь, метафор тощо. Літературний пейзаж, на відміну від малярського, відтворює також рухи, звуки, запахи й т. ін.
Етюд франц. — вправа, вивчення) — невеликий за обсягом, переважно безсюжетний твір настроєвого характеру, у якому автор подає конкретну картину, фіксує момент, вихоплений з життя, відтворює внутрішній стан людини, нерідко на тлі співзвучного пейзажу.
2. Робота з картинами.
Розгляньте картини. Які враження у вас виникають? Розкажіть (письмово), що ви бачите на одній із картин. Використовуйте засоби мовної виразності.
 
УРОК 11. ГРИГІР ТЮТЮННИК. КОРОТКО ПРО ПИСЬМЕННИКА. "ДИВАК". ІДЕЯ НЕПОВТОРНОСТІ Й БАГАТСТВА ВНУТРІШНЬОГО СВІТУ ЛЮДИНИ
ЗАВДАННЯ:
1. Прочитати оповідання "Дивак" і перевірити себе за посиланням https://learningapps.org/2309699
2. Записати короткий аналіз (тема, ідея, жанр, проблематика) оповідання "Дивак" за посиланням divak-tyutyunnik-analiz
УРОК 12. МИКОЛА ВІНГРАНОВСЬКИЙ. "СІРОМАНЕЦЬ"
Завдання:
1. Написати паспорт твору.
2. Записати схему (12-та хвилина відео)
3. Прочитати повість "Сіроманець".
УРОК 13. ДОБРОТА, ВИГАДЛИВІСТЬ, РІШУЧІСТЬ САШКА, ЙОГО ЗДАТНІСТЬ НА САМОСТІЙНІ ВЧИНКИ, ОСОБЛИВО У ВІДСТОЮВАННІ СВОЄЇ ПОЗИЦІЇ. СКЛАДАННЯ ВЛАСНОЇ ВЕРСІЇ ЗАКІНЧЕННЯ ПОВІСТІ
УРОК 14. ВАЛЕНТИН ЧЕМЕРИС.
"АРАВІЙСЬКА ПУСТЕЛЯ"
ЗАВДАННЯ:
1. Ознайомитися з життєписом письменника В. Л. Чемерис
2. Прочитати за посиланням "Аравійська пустеля"
3. Записати паспорт повісті araviyska-pustelya-analiz
ЛРК. Ознайомлення з творчістю
письменників-земляків
Скласти досьє на улюбленого українського письменника за зразком (досьє на відомих російських письменників)👇

Список літератури на літо для учнів 6 класу
Календарно-обрядові пісні:
«У ржі на межі», «Ой бiжить, біжить мала дівчина», «Проведу я русалочки до бору» (русальні); «Заплету віночок», «Ой вінку мій, вінку», «Купайло, Купайло!» (купальські); «Маяло житечко, маяло», «Там у полі криниченька» (жниварські) — на вибір. Пісні зимового циклу: «Ой хто, хто Миколая любить», «Засівна», «Нова радість стала», «Добрий вечір тобі, пане господарю!», «Щедрик, щедрик, щедрівочка», «Ой весна, весна — днем красна», «Ой кувала зозуленька», «А в кривого танця», «Ой ти, коте, коточок», «Ой ну, люлі, дитя, спать».
Пісні літературного походження:
«Ще не вмерла України…» П. ЧУБИНСЬКОГО і М. ВЕРБИЦЬКОГО,
«Ой, у лузі червона калина похилилася» С. ЧАРНЕЦЬКОГО і Г. ТРУХА,
Микола ВОРОНИЙ. «Євшан-зілля»,
Тарас ШЕВЧЕНКО. «Думка», «Іван Підкова».
Володимир РУТКІВСЬКИЙ. «Джури козака Швайки».
Я і світ:
Леся УКРАЇНКА. «Мрії», «Як дитиною, бувало…», «Тиша морська»,
Володимир ВИННИЧЕНКО. «Федько-халамидник»,
Станіслав ЧЕРНІЛЕВСЬКИЙ. «Теплота родинного інтиму…», «Забула внучка в баби черевички…»,
Ірина ЖИЛЕНКО. «Жар-Птиця», «Підкова», «Гном у буфеті»,
Ігор КАЛИНЕЦЬ. «Стежечка», «Блискавка», «Веселка», «Криничка», «Дим»
Емма АНДІЄВСЬКА. «Казка про яян», «Говорюща риба»/
Пригоди і романтика:
Всеволод НЕСТАЙКО. «Тореадори з Васюківки»,
Ярослав СТЕЛЬМАХ. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»,
Леся ВОРОНИНА. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9».
Гумористичні твори:
Леонід ГЛІБОВ. «Щука», «Муха і Бджола», «Жаба і Віл»,
Степан РУДАНСЬКИЙ. «Добре торгувалось», «Запорожці у короля»,
Павло ГЛАЗОВИЙ. «Еволюція», «Найважча роль», «Заморські гості», «Похвала».
ПАМ'ЯТКА
 ХУДОЖНІ ЗАСОБИ
 Різниця між оповіданням та повістю

Немає коментарів:

Дописати коментар